måndag 30 april 2012

TO WAKE UP...



[AND  SEE SPRING MAKING ITS' ENTRANCE]




Hejsan!!

Idag blir det faktiskt lite bilder från början av förra veckan när jag var bortrest. När jag vaknade på morgonen så var det detta jag fick se genom fönstret... -Hur våren äntligen börjar ge sig tillkänna och isen bryts i viken. Doxk hade jag hemskt gärna velat se några av sälarna innan isen hunnit försvinna, men det missade jag såklart. Verkligen typiskt! Jag som tycker att sälar är såååååååå söta!!! Men som sagt mina vänner:

Nu är det vår!!!

Helt underbart!



Foto: Angelic Mess


En tidig, mulen morgon, men ändå en lisa för själen att få känna att våren är här. -Nu har jag ju tjatat om det så länge så gissa om jag blev GLAD?!?!?


Foto: Angelic Mess


En liten närbild på trädet med isen och vattnet (havet)  i bakgrunden. Tänk ändå vad fint det kan vara här hemma i Sverige trots det gråa, trista vädret.

Ren och skär lycka är vad jag känner när jag ser det här.


Foto: Angelic Mess

Här skulle man ju kunna tro att jag har druckit ett par glas vin med tanke på hur snett fotot är, men det ignorerar jag helt och hållet i vanlig ordning och lägger upp det ändå... (-Ja, för inte dricker jag vin klockan 07:00 på morgonen!!!) :-)


 ♥

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar