tisdag 24 april 2012

MOVING THINGS AROUND





Hej hopp!!

Jag har ju glömt att visa bilder på hur det blev när jag möblerade om i helgen. Jag fick för mig att jag ville ta fram mer vitt i inredningen, så jag flyttade om ett par möbler samt la en vit (och tyvärr ganska skrynklig duk!!) på det svarta matbordet. Et voilà!!! -Vit inredning à la klostret i Vadstena. (Inte för att jag någonsin har varit där, men jag föreställer mig det som ett mycket vitt ställe... -Tala om fördomar..!!)
Jag fick helt enkelt lite "vit inspiration" nu under helgen som varit och kände att det skulle vara skönt att få det lite mer "white and clean" här hemma.



Foto: Angelic Mess


Där den vita skänken står, hade jag tidigare det svarta avlastningsbordet LACk från IKEA. Avlastningsbordet står nu bakom soffan. Och tavlan med Eiffeltornet har jag också flyttat på. Tidigare var ju den bakom matbordet. Ny ljusslinga i hörnet har det också blivit.


Foto: Angelic Mess


Ännu en bild på nya soffhörnan. Den vänstra bilden är tagen från dörren mot köket, medan det högra fotot är taget från dörren mot hallen. Som en liten sneakpeak från vardera rummen in mot vardagsrummet...



Foto: Angelic Mess


Fåtöljerna står kvar på samma ställe och så gör även linneskåpet (ja, iallafall sedan jag flyttade på det senast.) Ovanför linneskåpet hänger den fina tempeltavlan också kvar.


Ha nu en fin dag alla!!


Kram på er.


 ♥


Angelica

1 kommentar:

  1. du e skön du - ta in lite mera vitt hihi!! Snygg ljusslinga! CM

    SvaraRadera