lördag 2 juni 2012

BREAKFAST IN BED...




God morgon!


Frukost på sängen tillhör ju inte vanligheterna direkt, men ibland så händer det faktiskt. Dock kanske det är ungefär EN gång per år. MEN..... Det kan man ju ändra på om man vill.
Fixa sin egen helt enkelt. Svårare än så är det ju inte.
Det kommer att bli dagens vardagslyx tror jag minsann.
Vilket underbart sätt att börja helgen på! Det borde man ju egentligen göra varje helg. -Fast det är kanske alla smulor i sängen som man får leva med sen som sätter stopp för att man ska vilja göra det alltför ofta....?



Foto: Angelic Mess


Den supersnygga brickan i svart lack, samt den fina ljusstaken frqån DAY Home kommer från raraste Marita. De runda kuddarna är från H&M och den lilla vasen är inhandlad på Åhlens. Favoritfatet i grått har jag klickat hem från söta (och supersnabba!!) Jenny.
När jag tog bilderna så vågade jag inte ha nåt kaffe i muggen eller några smörgåsar på fatet eftersom jag var och "hoppade" runt i sängen för att kunna få nåt foto



Foto: Angelic Mess


Nu blir det till att göra ett par smörgåsar.

Ha en underbar helg och ta vara på den.

Stor kram!!



Angelica













2 kommentarer:

  1. här äter vi frukost på sängen då någon fyller år. Jag ser också till att byta rent i sängen efter på grund av alla smulor. Det blir ju inte mindre smulor när barnen sitter där och äter... Men det är det värt ibland!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Angelica,
    Tusen tack för din rara hälsning hos mig ! Frukost på sängen var det ett bra tag sedan jag intog - kanske något man skulle tipsa familjen om.....
    Ha det så bra och varma kramar/Marita

    SvaraRadera