torsdag 7 juni 2012

DO MORE OF...



...WHAT MAKES YOU HAPPY...
[AND AN OLIVE TREE]


Hej på er!!

Ja, jag har ju pratat om att skaffa ett olivträd tidigare och NU har jag faktiskt gjort det! Ett pyttelitet visserligen, men ändock ett olivträd. Ett bäbisträd.
Nu återstår det bara att se om jag kan få det att överleva... De är ju det som är det stora kruxet för mig. Att jag är usel på allt vad blommor heter... Åååååhhh.... Ibland önskar jag verkligen att jag var "en sån" med gröna fingrar!!!

Men för att återknyta till rubriken så är det ju så sant. -Att man borde göra mer av de saker som man blir lycklig av.
Alla de där små sakerna som man ofta glömmer bort. En promenad, ett samtal med någon som GER energi, läsa en bra bok, eller varför inte bara lyssna på den där favoritskivan man har...?
Det behövs så lite om man tar sig tid att uppskatta ögonblicken.




Foto: Angelic Mess


Men nog med mitt filosoferande... :-)

Förutom bäbisträdet så har jag ställt upp lite ramar med diverse motiv på samma skåp. Längst ut till vänster (det vill säga närmast)så har ni ortstämplarna som jag har bloggat om tidigare och i mitten ser ni återigen ett av trycken från Millandante som är shoppelishoppade från rara Jenny. Planschen med "DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY" kommer från Lagerhaus.


Foto: Angelic Mess


Om jag jag har riktigt tur så kanske det är någon "olivträdsexpert" (eller iallafall lite kunnig på området) som läser detta? Då får ni JÄTTEGÄRNA höra av er till mig med tips och råd.
Jag skulle verkligen behöva det, om man säger så...
*fniss*


Foto: Angelic Mess

Nu är dags för middag. Sent som vanligt, men det blir köttfärspaj.
VÄL VÄRT ATT VÄNTA PÅ!


STOR KRAM!!


Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar