torsdag 28 juni 2012

WHERE TO PUT THINGS...?



Ja, det undrar jag....

Som jag nämnt tidigare så flyttar jag omkring på saker lite hej vilt just nu. Ingen som helst tanke bakom, utan mer bara för att känna efter var jag vill ha saker och ting.
:-)

Så nu har det blivit en svartvit hörna i vardagsrummet. 
På det gamla linneskåpet har jag ställt några av alla tavlor som jag inte har fått upp på väggarna ännu och den stora klockan från Sia den har på nu tagit plats på golvet nedanför i väntan på att få komma till en ny plats någonstans.




Foto: Angelic Mess




Tidigare har jag haft diverse olika saker bakom fåtöljerna men för tillfället är det där linneskåpet står. Tavlan med "Do more of what makes you happy" som jag bland annat har visat HÄR, kommer från Lagerhaus, den lilla tavlan är ett vykort/tryck från Millandante (inköpta hos Jenny/Hemlängtan) och tavlan längst ut till höger med en treklöver kommer från Johanna B.




Foto: Angelic Mess




Till min stora glädje så lever även det lilla olivträdet fortfarande. Det ser till och med ut att må bra så jag håller tummarna att det fortsätter så.
Däremot återstår det att hitta en passande kruka för den jag har nu är ju aningens för stor. -Sisådär en 10 storlekar bara...!! :-)
Nu ska jag avnjuta en (förhoppningsvis!) god middag och sen se lite fotboll innan jag återgår till att spana efter lite roliga prylar på nätet...


Kram på er!



Angelica











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar