tisdag 23 oktober 2012

DINNER SPACE...



[BEFORE AND AFTER]



Hej alla!

Ja, jag tänkte att det är väl bara att fortsätta med mina "Before and After" bilder. Idag blir det matplatsen i köket.
Jag har ju redan nämnt att allt var brunt när jag köpte lägenheten. Och nedan ser ni ännu ett exempel.
Däremot var det en mycket ljusare brun färg i köket.
Tack vare mina underbara föräldrar så har jag fått hjälp med att riva ut garderober (som inte syns på denna bild) och lägga nytt golv i köket.
Att göra det helt själv hade nog varit ganska jobbigt.
Ett stort tack till mina underbara föräldrar för det.

TACK!
Ni är bäst!
:)



FÖRE



Förutom att riva ut garderober och byta golv så har jag spacklat och målat väggar och tak och lister och plockat bort dörrarna (2 st) in till köket. Det tog ett tag kan jag säga...
Men det var det värt.
Utan tvekan.


EFTER
Foto: Angelic Mess


Tyvärr har jag inte ett objektiv som zoomar ut tillräckligt för att vinkeln på "EFTER-bilden" ska bli lite mer lik den på hur det såg ut innan.
Men, men... Förhoppningsvis så ser ni iallafall ganska bra.
Jag får bara inte med en lika stor del av rummet.


Foto: Angelic Mess


Lite fler bilder på köket och matplatsen. Allt är ju fortfarande ganska "naket", och lite kallt med allt det vita men med lite "piff" så ska det nog bli ganska mysigt.
Den vita tempeltavlan kommer jag dock att flytta tillbaka till sovrummet. Den gjorde sig bättre där - ovanför sängen.

Jag får börja leta något som kan passa på den väggen.
Men jag känner ingen brådska.
Det finns alldeles för mycket fint för att DET ska vara ett problem...
:)

Ha en underbar kväll.


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar