tisdag 30 oktober 2012

WHILE I'M WAITING...



...FOR SOME NEWS FROM MY FRIENDS...

[KITCHEN UPDATE]



Hej på er alla!

Ingen har väl missat Hurricane Sandy, eller Frankenstorm som hon också kallas. Just nu härjar hon över Kanada och USA och jag är orolig över hur det går för mina vänner där borta.
Det här med att vara och känna sig totalt maktlös är verkligen inte min grej.
För att inte tala om att vänta på saker och ting.
Det absolut värsta jag vet!
Alla mina tankar går till mina vänner på andra sidan Atlanten idag.

♥♥♥


To Klaudia:
You truly are a gift to this world.
I'm blessed to have gotten to know you.
Words are not enough
You are a sunshine
BE SAFE


SWMWB
:)



Foto: Angelic Mess


Jag beslutade mig för att vända bordet 180 grader så att det står med kortänden mot fönstret istället. På så sätt fick jag plats med ett skåp mot väggen bakom.
Det vill säga väggen som är mittemot själva köksskåpen.
Jag är sjukt nöjd med golvet.
Bye, bye till den bruna, äckliga plastmattan!!!!
Tack igen mamma och pappa för all hjälp med golvet.


Foto: Angelic Mess


Jag har även bytt ut taklampan.
Den "glittriga" med kristaller (dock i plast... He, he) har jag tagit ner och bara satt upp en rislampa.
Enkelt, men jag tycker faktiskt att det blev bättre så.


Foto: Angelic Mess

På fotot till vänster ser ni lite av köksskåpen i bakgrunden. Tanken är ju som sagt att jag ska byta ut hela köket så småningom. Nu har jag ju bara målat dom och bytt ut handtagen till knoppar.

På den högra bilden ser ni min nya matta i bakgrunden.
I svart och vitt.
OF COURSE!!
:)


Nej mina vänner, nu är det dags att bränna lite mat igen...

Kram på er


Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar