lördag 20 oktober 2012

GREAT MOMENTS...



[GREAT FRIENDS]


Fina stunder med fina vänner.
Jag började dagen med en promenad med CM, och har som vanligt fått mig en god pratstund.
Det var kallt, men luften var så där härligt "krispig".
Helt underbart.

Och igår hade jag besök av CJL.
En lång pratstund blev det som vanligt.
Och ändå räcker aldrig tiden till konstigt nog...
Jag börjar känna mig lite smått bortskämd, måste jag säga.
Mina fina vänner.




Foto: Angelic Mess


Go'fika med kaffe, kakor och wienerbröd.
Yummie, yummie!!!
Allt sånt där som man inte borde äta, men som är så gott.



Foto: Angelic Mess


Det är första gången som jag använder en sån där "kaffepressarmojäng" och det är ju bara att konstatera att det är mycket man inte vet...
I förrgår ringde jag i panik till CJL för att fråga VILKEN typ av kaffe man ska använda.
Ingen koll.
-Suck...


Foto: Angelic Mess

Awww...
Fina gumman med i bakgrunden.
Och med finaste blusen.
:)

Bara att konstatera att jag har underbara vänner.
Tack till er båda två...





Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar