lördag 27 oktober 2012

LOOKING BACK...




[BEAUTY OF SUMMER]



Hej alla!


Nu när vintern officiellt har kommit för att stanna, ville jag  dröja kvar en liten stund vid sommaren som varit.
Den svenska sommaren må vara kort (speciellt här uppe i Norrland), dock är den otroligt vacker.
Personligen är jag inte alls mycket för vintern. Ja, förutom julen då förstås... :) Och ska jag vara helt ärlig så saknar jag sommaren redan nu.
Får man drömma lite så vore ju ett hus i Spanien eller Grekland inte helt fel.
Inte alls...



Foto: Angelic Mess


Fotot är taget hos mina underbara föräldrar som också bor på världens mest underbara ställe.
Få förunnat att bo så vackert och med ett sånt läge.

Dagen idag kommer att bli en lat dag eftersom jag och vänner var på konsert och sedan gick ut och "rockade" dansgolvet ganska ordentligt. (Iallafall är det vad jag vill tro...)
Jag har ont i benen idag. :)


Stor Kram och trevlig helg!!



Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar