fredag 19 oktober 2012

SNEAK PEAK...



[MY KITCHEN]
BLACK AND WHITE



Som sagt... En liten Sneak Peak.... :)
Och min vana trogen så är det svart och vitt som dominerar.
Dock har det också mycket att göra med att jag ju inte har kommit ordning rikigt.
MEN, så stor skillnad kommer det inte att bli i och för sig.
Det är ju så jag vill ha det.
Dock ska det in lite mera mysfaktor...
Myspys är viktigt.
Mycket viktigt.
:)



Foto: Angelic Mess


Tavlan "Curiosity" kommer från Ylva Skarp, som jag har nämnt i tidigare inlägg. Allt annat har jag köpt av Marita. De små brunsvarta vaserna är från Tine K.

I och med det här inlägget så ska jag passa på att tacka rara Marita så hemskt mycket.
För ditt tålamod.
Med mig.
:)

TACK!


Foto: Angelic Mess


De båda kannorna kommer båda två från Marita (A Mouse In A House).
Det är svårt att se storleken på den här bilden, men de är ungefär 13 cm höga.


Foto: Angelic Mess

Till och med dofljusen är svartvita....
DET ni!
Ha, ha, ha!!!!
Lite tokig är man ju trots allt....


Nu är det dags att få något gjort.
Klockan är alldeles för mycket.
Ha det bäst!

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar