tisdag 17 juli 2012

BLUES AT HOME



Hej på er!!

Lite vin och lite "blues".
Jag har låtit mig inspireras av trenden med blått i år och införskaffat lite nya kuddar med mera.
Jag har egentligen aldrig tyckt om blått i inredningar, men så såg jag Jennys fina bilder från Shyness på deras sängkläder och tyckte om bilderna så mycket att tanken började gro att kanske... -Kanske ska jag prova jag med...? Och här är jag nu (visserligen en, eller två  månader i efterhand) med lite blått.
WOW vilken prestation!!

:-)
Man måste ju bli lite imponerad när man ser hur modig jag är..

Ha, ha, ha!!!




Foto: Angelic Mess


Tallrikarna kommer från en loppis och duken/löparen är från H&M. I bakgrunden ligger de nya kuddarna som också kommer från H&M.
Ljusstakarna kommer från go'aste Marita.

IN VINO VERITAS

(-Jamen jag har ju varit på morgonpromenad!!! Då måste jag väl få ta ett glas vin eller två...?!?!?!?)
;-)


Foto: Angelic Mess


Jag måste säga att resultatet blev bättre än jag trodde...
Det ser riktigt fräscht ut med det blå och vita i kontrast till varandra.
Över förväntan måste jag säga. -Eller så måste jag sova på saken några dagar till...
:-)


Foto: Angelic Mess


Nej ni.. Nu ska jag ta och dricka det där vinet som står och frestar mig här på bordet.
Jag hoppas att ni får en underbar kväll och kanske till och med har haft lite sol....?!?!?!?


Foto: Angelic Mess


Jag tror minsann att jag ska "läsa" lite i min nya SPANSKA kokbok.
Allt brukar ju bli så mycket mer lättförståeligt efter ett glas vin..
-He, he, he...


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar