fredag 6 juli 2012

I CANNOT WAIT...



Hej, hej!!





Ja, då börjar det dra ihop sig till Barcelonaresan, och jag har så smått börjat packa. Nu är det ju inte så länge kvar även om jag kanske är aningens tidig.
Med ljudet på högsta volymen så poppar jag lite favoritlåtar under tiden som jag fixar och donar.
Äventyret och lite "quality time" med syster är det som lockar och det ska bli så himla roligt!!!
-Och nu med det fina vädret som har varit så har man iallfall hunnit få en liten solbränna. -Skönt, för man inte vill ju inte vara den som skrämmer vettet ut spanjorerna...
:-)



Foto: Angelic Mess

I lilla necessären i bakgrunden ligger mina Dermalogica produkter (Travel Size) tillsammans med en liten hudkräm.
Så mycket mer än så behöver jag ju inte. Förutom solskydd då förstås, men det tänkte jag fixa på plats.


Foto: Angelic Mess


Man skulle ju kunna säga att temat är blått... :-)
Klänningen överst på bild (den högra) kommer från Odd Molly medan den vita toppen med ett blått, småblommigt mönster kommer H&M och det ljusblå linnet till höger kommer från Rosemunde.



Foto: Angelic Mess


Solglasögon.
ETT MÅSTE. Har jag inte det så kommer jag att kisa hela dagarna och få huvudvärk på kvällen.


Nej tillbaka till det "hårda" arbetet så att jag har lite koll på vad som ska med och inte och vad som kommer att behöva tvättas osv, osv...


Stor kram

Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar