måndag 9 juli 2012

THIS WEEKS THEME





[SHOP 'TIL YOU DROP]
Barcelona



Tjingeling!!


Japp... Veckans tema blir shopping samt även lite Barcelona. Ytligt men skrämmande tillfredsställande... ;-) Bättre terapi går nog inte att köpa för pengar. 

Jag börjar lite mjukt med att visa upp nya armbandet jag inhandlat. Vitt läder och bling-bling. Mycket snygg kombo. Bara för ett par dagar sedan fick jag frågan:
"Vad är det med tjejer och skor?" 
-Och som vanligt så hade jag faktiskt inte något bra svar på det. Det går liksom inte att återge i ord vad ett par snygga skor, eller något annat snyggt gör med lilla hjärtat. Jamen ni vet... Man blir så där löjligt varm i hjärtat och lycklig...
:-)



Foto: Angelic Mess


Min förhoppning är att kunna ge lite shoppingtips på lite smått och gott i allmänhet denna vecka. Inte bara inredning utan kanske på allehanda små och stora saker saker från lite här och var.
Som ni märker så har jag inget planerat, men kände att det var det jag ville skriva om helt enkelt.
TJEJGREJER!!
Som sagt... Smått och gott får nog bli min underrubrik.


Ha en underbar dag!

Kram


Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar