tisdag 3 juli 2012

TRAVELSIZE BEAUTY




Ett litet kort inlägg blir det idag.
Nu när vi har sommar och många reser så tänkte jag att då kan jag ju tipsa lite snabbt om lite travel size produkter. Egentligen är det "prova-på produkter", men de funkar ju briljant till att ha med sig på resan

Jag har ju tidigare bloggat om både bareMinerals och Dermalogica och dom inläggen hittar ni här och här. I inlägget om Dermalogica så var det just prova-på-kitet som jag hade köpt hem och det är helt suveränt i storlek för resor.
Jag har till och med köpt ett till för att ha i framtiden.



Foto: Angelic Mess


Men idag blir det att avhandla lite mer om bareMinerals.
De har lite olika prova-på-kit så för den som är intresserad så rekommenderar jag att man går in och kollar runt lite på nätet. Det varierar både i innehåll och litegrann vad man kan få med för "bonus produkt".


Foto: Angelic Mess


Resekitet jag har köpt är standardkitet för ansikte som innehåller 2 x foundation (två olika nyanser), en Mineral Veil och en Warmth All- Over Face colour. Men det finns även en variant son innehåller foundation, blush och ett läppglans..


Foto: Angelic Mess




Nya favoritmascaran från Lancôme får också vara med. Bara för att jag tycker att den är så himla bra och inte kan sluta tjata om den. Det är en så enorm skillnad mot de jag har brukat köpa, den blir jämn och fin och dessutom så kladdar den inte och "smular" sådär som en del gör.


Helt underbar!!


Tips på nätbutiker är bland annat Skincity, Beauty planet och Eleven. Även DonnaBeauty och Kicks har ett brett utbud. Prismässigt så ligger dock de två förstnämnda oftast bäst i pris.




En stor kram



Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar