söndag 10 mars 2013

A TABLE FOR 4...




[TAKE AWAY & MUSIC ON THE MENU]



Besök av vännerna C J-L, M L och J M med god mat och lite Mello.
Världens bästa sätt att tillbringa en lördag på.
Och tänka sig.
Jag har fått tillbaka elen i köket!
Tack vare J M som kom som en räddande ängel.
Utan att jag behövde be om det.
Så himla skönt.
Kanske att jag till och med ska prova att laga mat??




Foto: Angelic Mess


Vi fyra har alltid haft en tendens till att vara sena med allt.
Gårdagen var naturligtvis INTE ett undantag.
Jag tyckte att jag hade varit duktig som dukat i god tid innan de skulle komma...
Men då var de ju såklart sena.
Så det blev TV-middag istället.
Hihi..
Skönt att man kan hålla traditioner vid liv ibland.



 Foto: Angelic Mess


Ja.. Jag erkänner... jag har tjuvstartat med påskpyntet lite.
Silveräggen kommer från Marita och är öppningsbara.
Perfekt om man vill kunna köpa mycket påskgodis.
;)



 Foto: Angelic Mess


Söndag idag och jag ser fram emot att få ha en riktigt lat dag idag.
Har jag tur kanske jag får lite besök, men det återstår ju att se.


Ta hand om er och ha en mysig söndag.



Angelica











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar