tisdag 26 mars 2013

PACKING FOR ADVENTURE




[...WITH SIS...]


WOOP, WOOP!!

Nu har jag väntat på det här hur länge som helst.
Bokat biljetter TVÅ gånger till och med.
Det är flera månader sen jag såg både syster och pojkarna.
I januari för att vara exakt.

Men nu.... Äntligen...
En liten resa till min kära syster och pojkarna.
Har nästan längtat ihjäl mig.
ÄNTLIGEN
SNART
:)



Foto: Angelic Mess


Jag hoppas naturligtvis på lite party och kanske ett par Mojitos.
Eller fler.
Kanske en hel del till och med.
Det vore ju inte helt fel.


Foto: Angelic Mess


Uppenbarligen har jag tema svart och creme.
Dock har det hunnit tillkomma lite blått och vitt med.
:)


Foto: Angelic Mess


Fröken Coco Chanel får stanna hemma.
Istället tar jag med mig en av mina Dolce Gabbana parfymer.
Den jag har mest kvar av och som jag inte skulle gråta ihjäl mig över om jag tappade den i golvet.
Typ...


Foto: Angelic Mess


Necessären börjar redan vara lite sliten.
Kanske dags att spana efter en ny?
Jupp... jag tror nog det.

Nu blir det att fortsätta med packeriet.

Ha en underbar dag alla!





Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar