torsdag 7 mars 2013

OH YESSSSSS......





[...SUNDAY BRUNCH ON A THURSDAY...]

VARDAGSLYX


Ja, jag tjatar och tjatar...
Men det ÄR ju så viktigt.
Att ta vara på vardagen med - inte bara de stora ögonblicken.
För de små är ju så mycket viktigare när det kommer till kritan.
Ibland ska man bara strunta i alla måsten och "borden" och se till att njuta helt enkelt.
:)

That's what life is all about.



Foto: Angelic Mess


Som ni ser så var jag dessutom ganska hungrig.
En triljon små plättar.
Och nej... Jag har inte gjort dom själv.
Det är köpesvarianten.
Såklart.
Hemmagjorda är så mycket godare, men nu är det som det är...
:)



Foto: Angelic Mess


Tjaaaa.... Rårörda hallon får jag väl kalla det då jag bara tog frysta hallon och lät dom tina innan jag blandade ut dom med socker och rörde om för att få en lite "syltigare" konsistens.
Jag gillar inte sylt som är som gelé...
Usch...!
:)


Foto: Angelic Mess


Jag sparade några hela hallon bara för att det är så gott.
Dessutom är dom ju vackra att titta på.

MUMS-MUMS!

Verkligen mums-mums.


Nähä.... Nu har jag suttit här och filosoferat alldeles för länge... Dags att ta mig i kragen.

Ha en underbar kväll.



Angelica















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar