söndag 3 mars 2013

BESTEST COMPANY...





[MISMATCH OF COLOURS AND A PYRAMIDE]



Mycket på en gång.
Men en promenad med C M och sen lite fika i hennes bästaste sällskap så var ju dagen räddad.
När vi ändå var ute och gick så passade vi på att inhandla lite fikabröd.
Det blev varsin GIGANTISK kanelbulle och sen så köpte vi en chokladpyramid (??)
Japp.... Ni läste rätt.
:)



Foto: Angelic Mess


Här ser ni en lite hörna på min jättebulle, samt även vårt "omatchade" porslin.
C M (i bakgrunden) ville prova den lite kitschiga vita och blå muggen från Lagerhaus.
Och den fick godkänt.
Det var ju skönt...
:)


Foto: Angelic Mess


En liten skymt av pyramiden.
Choklad med krokant.
YUMMIE!
Ljuslyktorna i bakgrunden kommer från H&M.


Foto: Angelic Mess


Fantastiskt god.
Men så är jag ju en chokladälskare utan dess like.
Förutom vit choklad - det gillar jag INTE.
Men allting annat går ner utan problem.


Lite kvälldbestyr innan jag lägger mig och sussar.
Sen utekväll igår så jag måste erkänna att jag är lite knäckt.



Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar