lördag 30 mars 2013

FAMILY REUNION...





[EASTER LUNCH]


Det har varit full rulle ett par dagar.
Helt underbara dagar, men fullt upp hela tiden.
Igår hade vi även en liten familjesammankomst i form av en Påsklunch.
Även "Kusin Vitamin" C S kom, vilket var otroligt roligt då vi inte ses speciellt ofta.
Vi bor för långt ifrån varandra helt enkelt.
Vår lilla lunch bestod av god mat, struntprat och skratt.
Precis så som det ska vara.
:)



STORT GRATTIS

Bästa Mammseluran 




Foto: Angelic Mess


Italienskt på menyn.


Foto: Angelic Mess


Lite fint dukat i Systers fina vardagsrum.
Bilder på nya, fina lägenheten kommer senare.



Foto: Angelic Mess


Jag måste ha tagit ungefär 100 foton bara på maten.
Omöjligt att välja vilka jag skulle ta med (som vanligt) så till slut lottade jag och det här är resultatet.
:)


Foto: Angelic Mess


Ostbricka med olika ostar, vindruvor, jordgubbar, fikon med mera...
MUMS, MUMS!
Och på det blev det en tårta, men då var jag för mätt för att orka gå och hämta kameran.
Jag hade väl svimmat av om jag hade försökt resa mig upp.


Nu väntar lite förberedelser inför denna dag.

Ta hand om er


Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar