måndag 28 maj 2012

6 MONTHS OLD...





Hej på er!!


Igår satt jag och scrollade igenom lite gamla inlägg och insåg att jag precis har fyllt 6 månader. Ja.... Alltså inte JAG såklart utan bloggen, eller jag som bloggare. Det beror ju på hur man väljer att uttrycka det hela. Men oavsett det så missar jag ju ogärna ett tillfälle att fira. Ja, vardagslyx ni vet...

Under denna relativt korta tidsperiod så har jag inte bara kommit i kontakt med många underbara människor och bloggare som ger mig glädje och inspiration, utan jag har också kommit till insikten att det finns så OTROLIGT många därute som är modiga nog att följa sina drömmar.
DET ger mig energi och inspiration.



Foto: Angelic Mess


Bloggens initialer i form av mina nya muggar med en font designad av Arne Jacobsen. HUUUUUUR snygga som helst och det finns trälock att köpa till ifall man vill ha det. Så förutom att de är snyggelisnygga så kan de även användas till annat än muggar. Varför inte köpa en mugg med "K" för alla lösa knappar man har? Eller ett "P" för alla pennor, osv, osv.



Foto: Angelic Mess


Danska företaget DESIGN LETTERS är det som tillverkar muggarna. De har även en massa annat snyggt så kika gärna in på deras hemsida. Jag älskar deras träbokstäver som finns att köpa i lite olika färger. -Ännu en  fantastiskt snygg font! På den lilla asken som muggen kommer i, ser ni även alla bokstävers utformning.
Tjusigt!

Själv måste jag börja packa inför dagens äventyr men ska naurligtvis fundera ut nåt riktigt smaskigt att fira denna 6-månaders "födelsedag" på så snart jag får tid.


Kram



Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar