måndag 14 maj 2012

SNYGGT PÅ MATBORDET



[ Med Cable & Cotton ]



Hej på er!


Ut med det gamla och in med det nya, tänkte jag för nån dag sedan när jag återigen svishade in på Lagerhaus och köpte lite nya tallrikar. Till och med jag som ogillar matlagning tycker ju att det är mysigt med en fin dukning. Jag var gaaaaaaaaanska less på tallrikarna från 90-talet... Dessutom är de kycklinggula... -Ha, ha, ha!!! Så hemskt...!!! :-)
-Nåja... Nu är då iallafall det problemet löst.
No more kycklinggult!! 
:-)

Här har jag dukat med nya tallrikarna samt den UNDERBARA ljusslingan från Cable & Cotton.
I love it!



Foto: Angelic Mess


Jag vet inte vad det är med mig och kameran.... -Alltid tiltar jag den så att det ser ut som om jag måste ha tagit mig en snaps för mycket innan. -Och det har jag ju inte!!!! Måste börja tänka på att hålla kameran rakt...


Foto: Angelic Mess


Nya tallrikarna från Lagerhaus och de små skålarna kommer från ICA. Jag gillade att de hade lite smalare "ränder" för det tyckte jag var lite gulligt. Ofta har de ju aningens bredare ränder/räfflor...


Foto: Angelic Mess


Närbild på skönhetenrna som är gjorda av tunt bomullsnöre... Här ser man mycket bättre hur den är gjord. Jag läste också att man inte ska utsätta den för vatten, för då kan bollarna "sjunka ihop" och bli förstörda.


Foto: Angelic Mess



Kram!


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar