tisdag 29 maj 2012

ON A TRAIN MAKING PLANS....



Hej på er!!

I skrivande stund sitter jag på tåget på väg hem samtidigt som jag planerar resa. En liten tripp till mina nära och kära i Storstaden står allra närmast på listan och efter det skulle jag vilja ta mig en tur till solen. Fast inte förrän den vackra svenska sommaren är över. Den vill jag trots allt inte missa för jag tycker att den är så underbar. För att inte tala om sällsynt! Iallafall här uppe i norr.
Här är den lite av ett underverk varje år.



Foto: Angelic Mess


Pioner... En av mina absoluta favoritblommor. Kan inte rå för att jag fullkomligt älskar de nästan lite "fluffiga" och pastelliga blommorna...

Men nu är det dags att hoppa av tåget alldeles strax och avsluta detta lilla inlägg så att jag "publicera" det när jag kommer hem och har tillgång till ett "riktigt" nätverk igen.

Kram på er!!


Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar