måndag 7 maj 2012

I'VE GONE BANANAS... -AGAIN!!


[Mera ljusslingor]




Go' morron!!

Jag vet inte riktigt hur det här gick till, men nu har jag fått dille på ljusslingor... -Är inte det nåt som borde hända när det är vinter och mörkt??? Jag är väl kanske lite sen i reaktionen.
:-)
Den senaste ljusslingan kommer från Cable & Cotton. Den finns att köpa i Sverige i en massa olika färger, men eftersom jag ville ha en vit, och dessutom en lite längre variant, så beställde jag från England via deras hemsida som ni hittar här. Man kan till och med skapa sin egen färgkombination om man vill, men de har redan helt underbara färgkombinationer att välja bland. Dessutom har de tre olika längder och antal "bollar" på dessa. Välj mellan 20, 35 0ch 50 stycken. Här i Sverige finns de bland annat köpa på nätbutiken 1652.



Foto: Angelic Mess


Jag tycker att det blir ett helt underbart fint ljus i den. Och jag kan tänka mig att om man väljer en med färger så måste de också vara helt underbara. Helt perfekta om man vill ha det lite festligt utan att gå "over the top". :-) 


Foto: Angelic Mess


Dagens andra tips är att det finns ett annat märke med identiska bollar och design som är lite lättare att få tag på, och det är märket Happy Lights. Det ser ut som om det finns fler återförsäljare av dom här hemma i Svedala. De har bland annat underbara färgkombinationer med namn som Nuwara Elyia, Kandi Yoboki och Marrakech. De två förstnämnda är städer/platser i Sri Lanka. 
-En av mina absoluta favoritplatser i världen.
:-)


Foto: Angelic Mess


Önsker er en super-duper dag!!.


STOR KRAM!!

 

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar