tisdag 15 maj 2012

LOVELY GREYSCALE




Hej och god morgon!!


Inget går väl upp mot en kall, blåsig regnig dag.. -Om man får stanna hemma och mysa in sig i soffan vill säga!! Men nu har ju vädret vänt igen, så återigen vaknade jag till solsken. -Vilken otrolig skillnad det gör att få se solen när man stiger upp...!
Nu har det varit mycket på sistone, och trött som attan har jag varit med. Jag har inte alls hunnit med allt det jag hade tänkt, men jag har iallafall fått ta ett par foton på de underbara saker som kom med posten förra veckan.





Foto: Angelic Mess


Snyggaste fatet EVER från Jenny som har den fin-fina butiken Hemlängtan. Började med att beställa ett, men har nu kompletterat den beställningen efter att ha fått hem och sett det. -Såååååååå fint! Ingen bild i världen kan nog göra det rättvisa... :-)
Däremot är Jennys blogg fylld med fina foton och den hittar ni här.




Foto: Angelic Mess


Se nu så fint mönstret på assietterna är...!!! Ååååååhhhhhhh......Jag blir ju bara så himla glad av se så vackra saker. Som ett lyckopiller.... :-)
Jag vill också passa på att tacka dig Jenny för en "snabb-som-vinden-service" och ett trevligt bemötande.


Foto: Angelic Mess

På fatet ligger armbandet från Diddi Design som jag har köpt på Hjortgården som ni hittar här samt halsbandet som kommer från från Snö of Sweden. En klar favorit bland halsbanden i smyckeskrinet.



Nu är det dags att packa det allra sista innan jag måste iväg.




Ha en bra dag!


Angelica



1 kommentar:

  1. Tack snälla, kul att du är nöjd med ditt köp!!! Och du är en riktig fena på att ta kort, verkligen inspirerande!

    Dessutom var det finfina smycken. Det är något som jag måste bli bättre på...

    Kram fina du!

    SvaraRadera