måndag 16 juli 2012

NEXT FLIGHT...



GOES NORTH
[BACK HOME]


Hej alla!

Idag går flyget hem till Norrland. Helgen i Stockholm har varit ganska lugn även om vi har varit på shoppingtur och haft trevlig middag med vänner med mera. Igår var vi även in en sväng på Söder och köpte VÄRLDENS största muffins på Muffinsfabriken. Min kaffekopp var inte ens hälften så stor!! Jag har nog faktiskt aldrig sett så stora muffins i hela mitt liv...
Men goda var dom!
Deras Kardemummavariant är riktigt god, men naturligtvis smakade även Chokladmuffinsen (??) bra.
Choklad kan aldrig vara fel.
;-)



Foto: Angelic Mess


Fotot är taget när vi flög över Nice/Marseille på väg hem till Sverige i fredags. Iallafall var det vad flygkaptenen sa. -Däremot har jag ju ingen aning om vad jag fick med på fotot. Jag kan ju ha suttit på fel sida i planet och fått med något helt annat...
Jag fick iallafall med havet i bakgrunden (även om man knappt kan urskilja det) så det är ju alltid något.

En kopp kaffe till och sen ska jag börja packa.

Hoppas ni får en fin dag!


Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar