tisdag 24 juli 2012

SHADOWS...



[BARCELONA]


Godmorgon!

Jag hade ju tänkt att jag skulle förskona er från allt tjat om Barcelona, men det går liksom inte....
Så mycket smått och gott som jag tycker om och vill dela med mig av, så jag kan bara inte låta bli att lägga upp ännu fler bilder från denna underbara stad.
Så mycket att se och uppleva.

Naturligtvis har vi mycket vackert här hemma också, men man blir ganska lätt hemmablind...
Och ändå tycker jag att jag har börjat se saker med nya ögon sedan jag startade bloggen. Att jag kan se och uppskatta det vackra i vardagen mer...



Foto: Angelic Mess


De här fotona tog jag när jag och Syster var på väg hem efter en dag på stranden. Det är ett promenadstråk som går bredvid vägen, men som känns precis som att man är i en park och promenererar.
Ni kanske kan se varför...?
Naturligtvis kunde jag inte heller låta bli att fascineras av skuggspelet på marken.
Tur att jag har en Syster med en ängels tålamod...
Tack gumman för att du alltid står ut med din knasiga syster!!!


Foto: Angelic Mess


Same, same but different.
Samma motiv men med olika fokus.
Bara lite på skoj tog jag med båda två.


Foto: Angelic Mess


Så enkelt men ändå så vackert.
Enkelt ÄR vackert.


Ha en fin dag alla!


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar