lördag 21 juli 2012

PEARLS FOR GIRLS



[TURQUOISE ACCESSORIES]

Hej på er!

Jag har ju lovat lite shoppingtips, men har ju haft så mycket annat att skriva om så att det har kommit lite i skymundan trots mina stora ambitioner.

Idag blir temat turkosa accessoarer. Turkost är en av mina absoluta favoritfärger.
Det är en så vacker och levande färg.




Foto: Angelic Mess


Turkost.
Finaste, underbaraste färgen
Och den supersöta toppen från Odd Molly.
Supernöjd!


Foto: Angelic Mess


Först ut är hängsmycket från svenska Pearls For Girls. Ska jag lite fräckt kalla det här ett shoppingtips så är det faktiskt på Arlanda Airport som jag köpte det. Lite farligt när man har för mycket tid över innan flighten. -He, he...
Förutom detta så blev det även ett par saker till. Bland annat den vita toppen från Odd Molly som (delvis) är med på bild.



Foto: Angelic Mess


Den turkosa lilla väskan har jag haft länge och den shoppade jag på Indiska, medan sjalen kommer från H&M.
Snyggt på beachen med vitt och turkost. Fräscht och somrigt.


Foto: Angelic Mess


Nu blir det middag och lite vino.


Ha en underbar lördag!


 
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar