fredag 4 maj 2012

FINALLY FRIDAY


[ LET'S EAT SOME COOKIES]


Hej vänner!

Ja, äntligen fredag... Och det trots att det har varit en riktigt kort vecka. Men fredagsmys kan man aldrig få för mycket av. Så är det bara. Nästan så att man kan säga att det är veckans bästa kväll. -Iallafall om man bortser från att jag ofta slocknar på soffan klockan JÄTTETIDIGT....! Men denna vecka har trots allt varit ganska lugn så ikväll ska jag väl kunna hålla mig vaken... (???) -Kanske.....



Foto: Angelic Mess


Lite fredagsmys med fika efter en god middag blir en perfekt avslutning på arbetsveckan. Mys i soffan med mysfilten först till hockey VM och sen till en bra film. (Om jag inte somnar då förstås...?!?!?) Då är ju denna fredag fulländad.


Foto: Angelic Mess


Finska pinnar och biskvier bjuds det på idag - ett riktigt fredagsfika med andra ord.

Stor fredagskram!
 

Angelica


-Pssssssttt!!!
Här får ni förresten en liten sneak peak på min nya ljusslinga... Mer bilder på den kommer senare.
:-)



Foto: Angelic Mess



HA EN UNDERBAR HELG!!
             




1 kommentar:

  1. Låter som en mysig kväll. Jag ratade dock TV'n i går kväll och drömde mig bort bland vackra bilder på pinterest.

    Hoppas du har en fin lördag!
    KRAM

    SvaraRadera