onsdag 23 maj 2012

LANTERNS OCH EUROVISION



Hej och god morgon!!

Var det någon som såg Eurovision igår? Det gjorde jag och jag måste erkänna att jag faktiskt INTE förstår att Finlands bidrag inte gick vidare. -Määäähhh......!!! Hur tänkte dom då?? Den är ju jättefin!!! Inte den bästa låten, men betydligt bättre än Jedward som (-hur DET nu gick till) gick vidare...!!!
-WHAT???

Min goda pizza var jag dessutom också nära att sätta i halsen när San Marino gjorde sitt uppträdande.
Vad hände??

Men nu ska jag vara snäll.
-Inte vara stygg Angelica...
;-)



Foto: Angelic Mess


Idag blir det bilder på lanternorna som även de kom med paketet från Jenny. Jag ville prova att ta lite mer "kalla och grafiska" foton på dom, men vill ni se underbara och romantiska bilder ska ni gå in på hennes webshop. Dom är sååååååå söta!!!
Verkligen superduper romantiska..



Foto: Angelic Mess


Tro, det eller ej, men det här är faktiskt foton tagna i färg, men de blev nästan helt som svartvita foton.
Kudden kommer från H&M


Foto: Angelic Mess


Här en närbild på strukturen på de söt-söta lanternorna.

Men så mycket mer än såhär hinner jag inte med idag.

Kram på er



Angelica






1 kommentar:

  1. Jättefint fotat! De passar ju lika bra till svart/vitt.
    Jag har själv tänkt att ha ett gäng i mitt sovrum och där har jag blått och grått. Vi får se hur det blir...

    Hoppas du får en riktigt fin dag idag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera