tisdag 8 maj 2012

LILLIES IN GREEN....




Hej och god morgon!!

Ja, så då var det tisdag på denna nya vecka och nya utmaningar igen...
Två korta dagsresor väntar på jobbet, men det tycker jag ju bara är roligt. Att resa i jobbet ger variation vilket är underbart om jag ska vara helt ärlig. -Visst, det blir långa dagar ibland, men oftast är det faktiskt bara positivt med variationen som resandet ger.
Innan helgen köpte jag lite blommor för att jag tycker att det är så mysigt att få ha levande blommor hemma. Vanliga blommor tar jag ju tyvärr död på så snittblommor är liksom mer min "grej", även om jag lite då och då verkligen försöker med vanliga blommor. 
:-)



Foto: Angelic Mess


Ja, så här ser liljorna ut idag, och jag går och väntar på att dom ska slå ut snart så att jag får se blommorna. Men de verkar inte alls ha bråttom. -Suck...


Foto: Angelic Mess


-Oj, oj...!! Nu börjar klockan vara ganska mycket så nu är det bara att börja göra sig i ordning så att jag hinner i tid till jobbet...

Kram

 

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar