fredag 25 maj 2012

MORNING GLORY...



GOD MORGON!


Som vanligt har jag bråttom och är på väg ut genom dörren i skrivande stund. Ja, nästan i allafall.
Men jag tänkte hinna få ner ett par rader och lite foton på hur fint solen sken igår morse.

Jag har inte hunnit ta några andra nya foton och inte heller har jag känt mig så där superinspirerad om jag ska vara helt ärlig.
Mitt rätta foto "mood" har liksom inte infunnits sig de senaste två dagarna.



Foto: Angelic Mess


Bloggandet och fotograferandet till bloggen är för mig (-som för så många andra) lite av en terapistund. Att få använda den kreativa sidan av mig gör mig verkligen gott.
Även om jag ibland inte alls känner mig speciellt kreativ.
Som nu...

Foto: Angelic Mess


Fortfarande så bråkar jag och kameran en hel del, men det är ju som dom säger... "Övning ger färdighet", så jag får hoppas att det stämmer även i detta fall. :-)


Foto: Angelic Mess


Nej, nu måste jag rusa!!!

Stor kram på er!!


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar