fredag 18 maj 2012

YEEEEIIIIIIIIIIIII.....!!!!! FRIDAY....!!!




[VECKANS KANSKE BÄSTA DAG]

För det tror jag att det är....


Och för drygt en vecka sen köpte jag två stycken små murgrönor eftersom jag tycker att de är så fina så de får symblisera glädjen med helg denna gång. Dock insåg jag precis att jag faktiskt inte har någon aning om hur man sköter dom. 
-Oj då!! Det är som vanligt med andra ord...
-Bara att masa sig ut på nätet och leta lite information. Jag vill ju så gärna att de ska överleva. Samma sak gäller det olivträd som jag ännu inte har köpt, men har tänkt inhandla inom en snar framtid.

Men NU ska det bli fredagsmys i vanlig ordning. På med mysdressen och fram med lite gott att smaska på till filmen som jag hoppas kunna se klart utan att somna...
:-)



Foto: Angelic Mess


En dryg vecka och murgrönorna lever ännu. Jag är faktiskt ganska stolt om jag ska vara helt ärlig... Nu får vi hålla tummarna för att det fortsätter så.


Foto: Angelic Mess


Och det finns väl ingenting bättre än lite god choklad till fredagsmyset..? Iallafall inte i min värld!!


YUMMIE!


Nu på med mysisarna och sen soffhäng med bra film och en massa smaskens.


Stor fredagskram!




Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar