onsdag 16 maj 2012

UNEXPECTED MEETING



[ MICKEL RÄV ]



God kväll!!


Ibland tror man att man har sett allt, men det är det ju uppenbart att man inte har... Igår kväll träffade jag för första gången en busig, liten räv som dessutom var helt orädd och sprang omkring och "poseade" och gjorde lekinviter... (?!?!?) Såhär i efterhand är det nästan så att jag tror att jag drömde, men som tur är så har jag faktiskt bildbevis. Återigen är jag glad att jag orkade släpa med mig kameran på resan för ofta tänker jag att  "nääää... men den tar ju så mycket plats...."


Naturen kan verkligen överraska ibland.



Foto: Angelic Mess


Jag har ju tidigare sagt att jag inte tar naturfoton, men uppenbarligen gör jag ju det ibland och på Mickel Räv så var jag ju bara tvungen att knäppa av så många jag bara kunde, för jag kommer nog aldrig mer att få vara så nära en räv igen.


Foto: Angelic Mess


Personligen tycker jag nog att lilla Mickel skulle behöva en liten kloklippning/manikyr, men vem är jag att döma...? :-)


Ha en underbar kväll!!

Kram

Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar