fredag 8 februari 2013

AAAAAAAWWWWWWWW..............




[...I LOVE PRESENTS AND PARCELS...]

:)



Som ett barn på julafton
Varje gång
Det slår aldrig fel. Inte ens när jag själv har beställt och betalat för paketet.
Denna gång är det lite produkter från Skincity.
Så att man kanse kan se lite mer human ut emellanåt.
Framförallt så passade jag på att beställa min favoritblusher från bareMinerals som jag vet är på väg att tas bort från sortimentet.
Snabb som vinden var jag på att beställa extra.



Foto: Angelic Mess


Vad som fanns i paketet visar jag vid ett senare tillfälle.
Just nu har jag lite att stå i.
Dock inte så bråttom att jag inte kunde ta mig tid att visa hur fånig jag faktiskt kan vara. 
-Tihii...


Foto: Angelic Mess


Hoppas ni får en underbar fredagskväll.

Kram på er



Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar