söndag 24 februari 2013

BLESS THIS MESS...





[AND ALL OF MY FRIENDS]

Ni är guld värda



Efter super middag ute med C M så är jag proppmätt och orkar knappt sitta upprätt.
Sängen känns ganska lockande måste jag medge.
Men jag kan konstatera att tjejmiddag borde man ha oftare. Prata en massa strunt om allt möjligt mellan himmel och jord.
Så himla mysigt.
Så tack för kvällen ikväll fina du.
:)



Foto: Angelic Mess


En liten "blessing" till mina nära och kära.
Ni förstår ju varför jag bara var tvungen att köpa några anteckningsblock av denna variant.
Passar ju hur bra som helst här hemma hos mig.
Perfekt.
Inte bara med tanke på texten - de är ju svarta och vita med.
Finns att shoppa på Lagerhaus.


Foto: Angelic Mess


Och nu ser jag att min lilla smiley är vindögd.
-Ooooppppssss...!!
Ja, ja... Är väl kanske inte den mest konstnärliga om man säger så.

Alldeles strax ny vecka.
Förhoppningsvis blir den en supervecka för er alla


Nu natti natti..


Angelica




1 kommentar:

  1. Tack själv, håller med , man borde bli bättre på att ta tillvara på vardagen, förgylla den helt enkelt!! Skrattar fortfarande om historien om resväskan och dess innehåll!! C.M

    SvaraRadera