torsdag 21 februari 2013

ONE MORE...





[FROM ICEHOTEL]



Ja... Jag kunde inte låta bli...
Eftersom jag har gått igenom lite foton (datorn börjar sega rejält) och hittade lite mer från ICEHOTEL så var jag bara tvungen att lägga upp bilder från ännu en av sviterna.
Den här var dessutom en av mina absoluta favoriter.
Den här och Draksviten.
Däremot så är jag inte nöjd med fotona, men kände att det kanske inte spelar så stor roll trots allt.
:)



THE FLOWER



Foto:  Angelic Mess


Här ser man rummet från dörren.
Renfällar på en bädd av is.
Sagolikt, men kallt.


Foto:  Angelic Mess


Närbild på fondväggen, eller om jag ska kalla det för sänggavel?
Hur som helst så är den helt fantastisk.



Foto:  Angelic Mess


3D blommor skulpterade i snö.
How cool is that??
:)



Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar