torsdag 7 februari 2013

NO ELECTRICITY...




[...HOWEVER A FEW DREAMS...]


Kortslutning...
Japp... Det har jag fixat... Helt själv....
Så talangfullt kan man ju tycka.

Crazy
Men jag får väl vara glad att jag lever, med tanke på hur fruktansvärt klantig jag kan vara.
:)
Och aldrig lär jag mig heller... Att man kanske INTE ska pillra på allt och trycka på alla knappar och mojänger hela tiden.
-Suck...



Foto: Angelic Mess


Men på den positiva sidan är ju att det "bara" är i köket som jag inte har någon el.
Och "inget ont som inte har något gott med sig"
För idag blev det ju faktiskt nyttig mat.
En sallad med grillad karré, isbergssallad, rucola, babyspenat tomat, paprika och gurka. Och till det en smaskig hallonvinägrett och lite olivolja.
Inte tokigt alls.
För att vara "made by me".


Foto: Angelic Mess


Rena rama hälsokosten.
En gnutta H2O till och med.
Helt fantastiskt.


Foto: Angelic Mess


Förutom alla mina vanliga drömmar om allt mellan himmel och jord, så har jag nu lagt till något så fantastiskt som ett kök med el.

Ett sånt vill jag ha.
NUUUUUUU!!!
:)

Ja, ja, ja.....
Jag vet... Jag får skylla mig själv.
Tur att jag sällan lagar mat egentligen eftersom det nästan skulle kunna klassas som en naturkatastrof när jag gör det.
Jag har helt tappat intresset och motivationen.
Så fruktansvärt tråkigt.

-Ojdå.. -Hoppsan!
Nu har klockan hunnit bli alldeles för mycket.

Hoppas ni haft en bra dag och att den blir minst lika bra imorgon.

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar