onsdag 13 februari 2013

ET VOILÀ...




[...BLACK AND GOLD...]



För alla dom som känner mig så kommer det att komma som en chock att jag överhuvudtaget nämner ordet guld. Och inte minst att jag bloggar om det...
Jag köper bara silver. Eller vitt guld då förstås. Men aldrig guld.
Dock har min sprillans nya parfym COCO Noir dom färgerna och jag tycker faktiskt att förpackningen är riktigt snygg.
Så varför inte, tänkte jag...
:)



Foto: Angelic Mess


Ibland får man inspiration från de mest oväntade håll.
Och ibland gör det också att man får upp ögonen för annat som har samma attribut.
Som min mascara från Lancôme till exempel.
Jag kanske skulle berätta att för den som vill prova parfymen, så luktar den faktiskt ganska äckligt i början.
Jag tyckte den var hemsk när jag provade den första gången.
YUK!
MEN...... Låter man den "vila in sig" så luktar den superduper.


Foto: Angelic Mess


Nyaste partyskorna.
Svarta med glitter.
-Aaaaaaaaawwwwwwwwwwww.....
:)


Foto: Angelic Mess


Och så är det ju rejält högklackade också såklart.
Inga andra alternativ finns i min värld.
Är man kort så är man.
Den supersöta, lilla väskan köpte jag under min första vistelse i Tyskland och den har hängt med ända sen dess.
URSÖT är den.


Foto: Angelic Mess

Samma vy, olika fokus.
Sånt som jag personligen gillar att leka lite med.

Men nu måste jag sluta babbla.
Jag har lite att stå i innan jag får finbesök - eller vad jag ska kalla det?


Imorgon är det den stora dagen.
Alla Hjärtans Dag
Jag gissar att många ser fram emot det...
:)

Ha en underbar kväll.



Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar