torsdag 28 februari 2013

DIAMONDS FOR TEARS....






BY

[POETS OF THE FALL]
Finfin sång helt enkelt
:)

LYRICS

"'Cos when you're sleeping right next to me, I know

 you're the one 

So when I hear you calling my name, I'll know the

 good I've done 

I guess that's why it's raining diamonds, sweet 


happiness in tears
 
Crying heaven shed your diamonds, diamonds for


 tears"





TI SENTO

Ja, det finns ju en anledning till att just den sången kom upp i mitt lilla huvud...
Visserligen använder inte TI SENTO diamanter, men de gör ju så fina smycken att man nästan vill gråta:

DIAMONDS FOR TEARS
:)





Foto: Angelic Mess


Nu har jag ju världens sämsta minne så jag kommer inte alls ihåg vad denna modell heter.
Men det är en av de större av den droppformade varianten. De har många varianter. Jag har ju även ett som är mindre och med ett annat hänge.
Det finns att titta på här.




Foto: Angelic Mess


Armbanden i grönt och blått i förgrunden kommer från Ur&Penn om jag nu minns rätt...
Mest troligt inte, men det är ju en vanlig modell och finns att köpa lite varstans.
Dock fastnade jag för just dessa på grund av färgerna.


Foto: Angelic Mess


WHOOP, WHOOP!!
BLING-BLING!!
;)

Handväskan i vitt med svarta sömmar som man bara skymtar i bakgrunden kommer från Åhlens, och den URSÖTA necessären i vit spets kommer från Hemlängtan.

Bara att gå in där och shoppa loss.
Jag har sett att det trillar in nyheter nästan varje dag just nu.



Ha en superkväll alla

Angelica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar