tisdag 5 juni 2012

AFTER A LONG AND RAINY DAY...







Hej på er!


Även dagen idag har gått i regnets tecken, men själv kände jag en längtan efter något mjukt och snudd på lite romantiskt. -Jamen ni vet... När man känner sig lite "soft och mjukig" på insidan. Lite som en kontrast till det lite hårda kalla vädret som fortfarande råder här.

Idag har jag varit på resande fot igen och besökt min hemstad lite längre söderut. Samma väder var det där och som vanligt vill jag bara krypa ner i soffan med mysfilten och en bok. -En bra bok. :-)

Tips på sådana emottages förresten tacksamt.



Foto: Angelic Mess


Tittar man riktigt noga, så kan man se "bollhavet" i taket avspeglas i den silverfärgade spegeln i bakgrunden. Även tempeltavlan syns aningens i spegelbilden... Men fortfarande flyttar jag runt på den där stackars spegeln var och varannan dag.
Jag veeeeeet ju inte var jag ska ha den!!
Så typiskt mig....


Foto: Angelic Mess


Det här är samma pioner som jag har med i inlägget här. Det är ju en så vacker blomma, och så passande för detta lite softare temat jag kände att jag ville ha idag.


Foto: Angelic Mess


Nu ska jag ta den där mysfilten och mysa in mig i soffan efter en låååååååång arbetsdag.

Önskar er alla en underbar kväll





Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar