tisdag 26 juni 2012

SO MANY THINGS...



THAT CAN GO WRONG

AND THEY DO!


Ja, jag tänker faktiskt inte prata om eländet, utan bara konstatera att så är fallet. Men istället för att koncentrera mig på det negativa så har jag bestämt mig för att göra tvärtom.
Tänka på allt det positiva.
Herregud! Ska det fortsätta så här så kommer jag ju att åldras i förtid och den där "gamla-trötta-tanten looken" kommer att att infinna sig snarast.
Alltså...

BARA positiva tankar!!!




Foto: Angelic Mess


För att muntra upp mig själv så fick det bli lite blommor... Vackra blommor blir man ju glad av!!


Foto: Angelic Mess


Är dom inte vackra så säg...??



Foto: Angelic Mess


Nej nu måste jag kila.
Här vankas det middag och film eftersom vädret har återgått till gråmulet med regn.
Suck... 
NÄR ska sommaren komma på riktigt!!

Lite sol på de här kritvita benen hade ju varit ganska trevligt....


Kram på er!

Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar