onsdag 6 juni 2012

TINY BITS OF HAPPINESS...



[SIMPLE THINGS IN LIFE]


Hej på er!!

Jag kikar bara in lite snabbt för att säga hej och önska alla en glädjefylld Nationaldag.
Och apropå glädje så låg senaste Sköna Hem i brevlådan, och gissa om jag blev glad...?!?!? Senaste tiden har varit lite turbulent så att få hem en tidning med fina hem att titta och inspireras av gjorde  mig faktiskt ovanligt glad.
Tänk att så lite kan göra så mycket ibland. Jag slutar aldrig att förvånas över hur enkelt det kan vara ibland.
En liten papperstidning i brevlådan och jag blir alldeles glad i hela  kroppen... -Fniss...
Ja, ja... man är väl lite tokig ibland...



Foto: Angelic Mess


På bilden ovan ser ni (förutom Sköna Hem) den lilla anteckningsboken från Indiska och den lilla, randiga och superdupersöta taginin har jag fått av den lika superdupersöta Marita.
Världens sötaste!!!
Och jag fullkomligt älskar miniformatet på den!


Nu är det dags att fortsätta med mitt här hemma.


Ha en fin Nationaldag alla!!

Kram




Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar