söndag 3 juni 2012

MODERNT DRÖMHEM....







Hej allesammans!


Idag har vi här uppe i norr ett regnigt, och ärligt talat, ganska trist väder. Men som alltid så ser jag det som ett ypperligt tillfälle att mysa ner mig i soffan och kika runt på nätet. Idag kikade jag bland annat in på Booli. och hittade detta fantastiska hem. -WOW, säger jag bara!! Jag har visserligen en stor förkärlek till gamla byggnader och hus, men ibland hittar man nåt modernt som får det att vattnas i munnen... :-)

Som det här hemmet i Stockholm.

SNYGGELISNYGGAST!!!


Alla bilder kommer från Magnusson Fastighetsmäklare via Booli.




EXTERIÖR









Vilket läge med vattnet precis nedanför altanen.
VILL OCKSÅ HA!!







INTERIÖR


Kök








Och detta vita, fantastiska kök med en utsikt som knappast går att slå i första taget.
I LOVE IT!!





SOVRUM




Ett litet, men superfint sovrum. Med den utsikten så spelar det knappast någon roll att rummet inte är så stort...




VARDAGSRUM


-Gaaaaahhhhhhh....... I'm lost for words......!!!!
Hade jag haft en sisådär 8 miljoner över så hade jag shoppat hus för fulla muggar just nu kan jag säga.
-Suck...




BADRUM





Jag har sagt det förut och jag säger det igen....

I LOVE IT CLEAN AND CRISP!!!!


Nu ska jag återgå till dagdrömmandet en stund innan det är dags för lite middag här i huset...
Grillat står på menyn idag - trots regnet.

Ha en underbar söndag!!

Kram



Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar