lördag 28 januari 2012

Absolutely Faboulus




Tine K Home


Hej alla!!

Då var det dags för ännu en "Absolutely Fabulous"... Denna gång blir det Tine K Home som har en massa favoriter. :-) Återförsäljare finns runt om i landet, men man kan också beställa direkt från deras hemsida som man hittar här.





 Foto: Tine K Home




Här är kudden Airyspunk i färgen Phantom. Gillar mönstret skarpt! Så tjusigt...! Ett par såna skulle nog ligga bra i soffan i vardagsrummet... :-) Verkligen precis i min smak.





Foto: Tine K Home


Snyggare kruka får man leta efter. Silver och stilren så det förslår....! Dessa skulle jag gärna köpa hem om jag bara hade plats för dom. Men å andra sidan så behöver jag ju investera i krukor... Kanske dessa, eller så vill jag ha vita krukor. -Hmmm.... Nu blev det svårt....!



Foto: Tine K Home


De fina glasen Facet. Det är dessa som jag har, men i en mindre storlek. Skulle gärna vilja ett par i den här lite högre varianten. Finns att köpa i olika färger, men klarglas är ju väldigt fint... De ger också ett supermysigt sken. Gissar att mönstret gör mycket. :-) De ljuskopparna som jag har, d.v.s den mindre varianten, har jag bloggat om tidigare här och här.



Nej nu är det dags att göra något nyttigt här hemma innan promenaden med CM... :-)

Tjingeling på er alla!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar