torsdag 5 januari 2012

MYS I VINTERMÖRKRET



Hej alla!!


Här i norr så är det mulet och solen har inte visat sig på flera dagar. Det är knappt att man kan se skillnaden på dag och natt... Därför blir det mysbilder nu innan jag slänger ut julen helt och börjar med alla mina projekt. Trots allt så är det ju fortfarande väldigt mycket vinter vilket ( iallafall för mig ) innebär extra mys med MÅNGA tända ljus. Bilderna är visserligen tagna precis före jul, men ibland behöver man "en nypa" mysbilder. -Och det var vad jag kände idag... -Mera mys till mig!! :-)


Foto: Angelic Mess


Foto taget från platsen där fåtöljerna står. Just nu i sällskap med julgranen, men den ska förhoppningsvis åka ut i morgon för nu har den börjat barra ganska mycket. Även på denna bild så har jag med azalean som står i en ALLDELES för liten kruka... -Måste nog investera i mer krukor för det är verkligen inte snyggt när innerkrukan sticker upp!!!


Foto: Angelic Mess

En närbild på Azalean. -Som naturligtvis inte har överlevt min kärleksfulla vård... -Tänk att man ska vara så dålig på det här med blommor!!!! -Suck... Hur mycket jag än försöker så är det väldigt få blommor som "vill bo med mig".


Foto: Angelic Mess


Söta JUL-ljusstaken. Den har jag faktiskt redan plockat bort, men den fick vara med på bild för att ge lite extra mysfaktor. 



Nu blir det att tända ljus och mysa här i vintermökret. 


KRAM!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar