onsdag 4 januari 2012

ORDNING och REDA




Hej alla!!


Efter två dagars "turné" så har jag kommit hem och ska börja med att packa inför nästa resa. Det ska bli SUPERKUL, och jag ser verkligen fram emot äventyret. :-) Dock har jag börjat bli lite snuvig så jag håller tummarna för att det ska gå över så att jag inte börjar resan med att vara hängig och halvsjuk. Under resan till Stockholm så hann jag inte med så mycket shopping som jag hade velat, men ett par "smågrejjor" fick jag iallafall med mig eftersom jag trots allt hann med en snabb sväng på NK. :-)




Foto: Angelic Mess


Förutom den snygga påsen från Ordning&Reda så är det lite olika théer från NK; Söder Grön, NK Blandning och NK's Champagne Cream. Alla MYCKET goda kan jag meddela. :-)


Foto: Angelic Mess


I den SNYGGA påsen från Ordning&Reda (som också huserar på NK)fanns bland annat dessa superfina blyertspennor. De fick naturligtvis komma hem till mig, men har inte hunnit använda dom ännu så om de är bra eller inte, vet jag tyvärr inte än. :-)


Foto: Angelic Mess


Ja, nu satsar jag stenhårt på Ordning&Reda här hemma. Med tanke på min TOTALA avsaknad av tålamod när jag ska leta saker så är det nog en bra idé... :-) 




Foto: Angelic Mess


När jag såg de snygga nyckelringarna i skinn kunde jag inte låta bli att köpa dom också. Riktigt fina!Och som synes så blev det en i svart och en i vitt. -Knappast speciellt överraskande..:! ;-)


Foto: Angelic Mess


Sist, men inte minst så hann jag även rycka åt mig två stycken "luggage tags". -Kan inte för mitt liv komma på vad det heter på svenska just nu, men ni vet såna där "namnlappar" man sätter på sin resväska för att kunna hitta och hålla reda på den/dom. Jag tänkte att det kan ju vara bra att ha nu när jag kommer att resa mer i jobbet.  


Ha en bra dag!


Angelica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar