torsdag 26 januari 2012



Att gilla sitt jobb...


är otroligt viktigt! -Det tycker iallafall jag med tanke på att man jobbar 8 timmar per dag, 5 dagar i veckan. -Ja, det är ju så det ser ut för dom flesta iallafall... Just nu jobbar jag dock hemifrån några dagar framöver så jag kan anpassa tiderna lite på ett annat sätt än om jag hade haft ett vanligt kontorsjobb. Det känns riktigt bra med tanke på att jag fortfarande inte har kommit in i svenska tiden ännu utan vaknar ca. 04:00 på morgonen... -Lite för tidigt tycker jag nog!!! :-)





Foto: Angelic Mess 



My office:

Det vill säga köksbordet.... :-) Hade ju varit skönt med ett riktigt kontor, men det känns som att det är riktigt långt fram i tiden som det blir av... Glaslyktan som är från Tine K Home har jag jag köpt av raraste Marita, och förstoringsglaset har jag klickat hem från Tulipa



 Foto: Angelic Mess



Här en närbild på förstoringsglaset. Var bara tvungen att beställa ett eftersom det var så passande att jag bara inte kunde låta bli att köpa det...! Även Day Birger et Mikkelsen som jag bloggade om här har förstoringsglas, men jag ville ha ett som var enfärgat och lite enklare.




Foto: Angelic Mess

Här en lite tjusig effekt från förstoringsglaset mot datorn. Blogginlägget i bakgrunden hittar ni här. Randig mugg och sidenpennor kommer också från Marita (A Mouse In A House), medan pennorna på blogginlägget i bakgrunden kommer från Ordning&Reda.


Ha en underbar dag och kom ihåg:

Vardagslyx förgyller verkligen vardagen!!


Kram

Angelica




1 kommentar:

  1. jag förstår inte riktigt vad du ska med förstoringsglaset till, börjar tant se dåligt eller vad är det frågan om.....

    SvaraRadera