måndag 2 januari 2012

INSPIRATION FRÅN LANTLIV




Hej alla!!!

Beautiful pics from Lantliv!!

Eftersom jag har varit/är på resande fot idag så köpte jag (lite tidigare idag) tidningen Lantliv i kiosken nära hotellet för att ha lite kvällsläsning. -Och hittade detta fantastiskt fina hem där!!! -Åååååhhh... så fantastiskt fint det är!!! Krispigt vitt med svarta detaljer så att det är SUPERFRÄSCHT. Lite lantlig känsla men UTAN att bli "shabby chic" som jag personligen tycker ofta blir lite grylligt och jobbigt för ögonen med allt smått och plottrigt överallt. En eloge till fotografen med som har tagit så otroligt fina bilder.



 Foto: Magdalena Björnsdotter

Jag gillar verkligen ALLT i detta hem! Kuddarna, bordet, mattan osv, osv. Så otroligt fint och fräscht!


  Foto: Magdalena Björnsdotter

Snygg matplats! Vem vill inte ha en Tolixstol hemma??? -Ja, eller flera stycken för den delen... :-)


  Foto: Magdalena Björnsdotter

Även här har de som äger huset lyckats fantastiskt bra med lilla "kontoret" under trappan. Enkelt, chict och fräscht!



  Foto: Magdalena Björnsdotter

Jag har nog inga superlativer kvar i mitt ordförråd, så jag låter bilden tala för sig själv...



 Foto: Magdalena Björnsdotter

Ännu en fantastisk bild på ett fantastiskt fint rum! Jag gillar verkligen det enkla vita med detaljer som lyfts fram av att bakgrunden är så vit och fräsch. Nu har jag väl sagt " vitt och fräscht" säkert 100 gånger, men det ÄR ju verkligen det, så ni får ursäkta det begränsade ordförrådet här...! :-)


Sov gott alla så ses vi förhoppningsvis redan imorgon!

Kram-kram!!!


Angelica






1 kommentar:

  1. Hej Angelica,
    Tittar bara in för att önska dig en god fortsättning på ett spännande nytt år !
    Kram/Marita
    P.S. Tycker som du - ett underbart fräscht hem !

    SvaraRadera