lördag 7 januari 2012



I am a Diva 
to be...

-Yes I am!!




Ja, vilken tjej/kvinna skulle inte vilja vara just det?! -En diva för en dag... Min blogg handlar ju mest om inredning, men även lite om mode och vardagslyx. Och idag vill jag tipsa alla som bor i Luleå med omnejd om hur Divadrömmen kan gå i uppfyllelse. :-) Mycket duktiga fotografen Viveka Österman i Luleå har just det: en fotografering med temat "Diva" där också make-up ingår. -Lite vardagslyx helt enkelt.


(Och för dom som inte bor i närheten så hoppas jag att det kan ge inspiration till att göra något liknande på hemorten.) 


Tips nummer 2 är att just nu kan man delta i en utlottning av 2 st fotograferingar med Viveka via Facebook. -Och naturligtvis deltar även jag i denna. :-) Vill man läsa mer om utlottningen så kan man gå in här.







En fantastisk bild som jag gillar skarpt. Bara att komma på idén med en gunga är ju hur fräck som helst. Romantisk och sexig på samma gång.
-Vackert!!!






Det enda jag har att säga om detta foto är:
WOW!!!
-Så här skulle jag också vilja att jag kunde se ut på bild!!! :-)





Eller varför inte ett snyggt porträtt i äkta diva stil??



För den som vill veta mer om Diva fotograferingen kan gå in och läsa mer här och klicka på Diva. Alternativt kan man klicka på loggan nedan. På hemsidan finns det naturligtvis ännu fler bilder. -Alla är otroligt fina och med en bra känsla. Även för mig som älskar svart-vita foton så finns det massor av godbitar. Ja, alla bilder är ju så otroligt fina! :-)




Till hemsidan:



Många kramar

från en "Diva to be" :-)


Ett stort tack till Viveka och de snygga tjejerna på bilderna för att jag fick låna de superfina fotona.

Tack!





Alla foton Viveka Österman











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar