söndag 29 januari 2012





White And Crisp


Var inne och kikade lite snabbt på Booli.se och hittade bilder på en supersnygg lägenhet... -Mmmmm... Muuuuummmmmma vad snyggt med vitt golv!!! :-) Tanken är att det ska bli det här hemma också. -När det blir ork och tid till att ta tag i det och ta fram golvet i vardagsrummet, och byta i kök och hall. :-) Men DET kommer ju att dröja ett tag...

Så fram till dess...
Let yourself be inspired by this white and crisp home:






WOOOOOWWWWW!!!!
Jag har precis blivit kär i en ugnshäll...!!!!! Huuuuuuuur snygg var inte denna?!?!??! -För att inte tala om köksbänken!!! Så fruktansvärt snygg även den!! Ja, tänk om jag hade kunnat ha det så här "nice and clean"... :-)





Ja, det här är ju HUR SNYGGT SOM HELST!! -Men kanske till och jag skulle vilja "piffa till" det lite för mysighetens skull. Men bara lite...





Ja, mumma, mumma för mina ögon. Vad mer kan jag säga... -Men liite mer piff hade kanske inte varit fel...?




Men VAR förvarar alla dessa minimalister alla sina saker??? Det undrar jag..... :-)




 Kanske att man ska ta och rensa ut en hel massa så att man kan ha det lika snyggt själv? Men återigen... -VAR ska man ha alla saker??? -Den eviga frågan om förvaring. Och en snygg sådan. -Suck....



 


White, clean, crisp and fresh is all I have to say...!!! I love it!!




Snygga garderober med. -Kan det vara IKEA garderober månntro...? Nu måste jag bara gå och kolla in lite garderober!!! För så här fräscht vill jag också bo!!!


Stor kram på er alla!!


Angelica



Alla foton: Booli.se











1 kommentar:

  1. Hej Angelica,
    Du får förlåta att jag inte svarat på ditt gulliga inlägg hos mig, men tiden har helt enkelt inte funnits.... Kan bara hålla med dig, vitt är oslagbart, men lite fler personliga detaljer och försiktiga färginslag hade gjort det mysigare.
    Ha det så gott och varma kramar/Marita

    SvaraRadera